Nästan klar

Nu börjar sidan bli klar. Jag får lära mig under tiden jag använder sidan.
Jag kommer att resa från Köpenhamn måndagen den 29 nov till London och vidare till Nevis på tisdag förmiddag. Det kommer att bli en spännande resa. Tänkte känna efter om detta är livet för mig. Karibien vintertid och hemma i Sverige sommartid. Visst låter det skönt....
Denna resa kommer jag att sakna min Kerryblue, Vickan. Jag var uppe i Almunge i helgen och hälsade på henne och såg hennes fina valpar. Givetvis var de helt underbara....

Now the side to finish. I get to learn while I'm using this site.I will be traveling from London on Monday November 29 to London and on to Nevis on Tuesday morning. There will be an exciting journey. Thought feel whether this is the life for me. Caribbean in winter and summer home in Sweden. Sure it sounds nice ....This trip I will miss my Kerry Blue, Vicky. I was up in Almunge this weekend and visited her and saw her beautiful babies. Of course, they were wonderful ....

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt