Sovdags

Nä mina vänner nu måste jag sluta och lyssna på musik. Det är arbetsdag i morgon.
Som ni säkert har kunnat lista ut ....så är inte bara hundar mitt intresse utan även musik har stor plats i mitt hjärta.
Ni kan vara beredda på att här kommer att fyllas på med musik.... Vi ses i morgon....ps .. Tack Rickard för ölen. Vi ses på en glöggeftermiddag på söndag...innan jag reser

Nah my friends now I have to stop and listen to music. It is working tomorrowAs you might have been able to figure out .... it's not just dogs but also my interest in music has big place in my heart.You can be prepared for this will be filled with music .... See you tomorrow .... ps .. Thanks Rick for the beer.  See you in a mulled wine evening on Sunday... before I travel

Comments

Christina said…
Vad kul med en blogg. Hoppas du lägger in lite kort också så vi får se hur du har det.
Kram Christina

Popular posts from this blog

Skåne runt