Help cord to the computer is broken.. nätkabeln till datorn är sönder

Nu får vi hoppas att jag kan få tag på en ny nätkabel till datorn, eller att den jag har går att laga.... annars så får jag låna dator igen och då utan våra fantastiska å,ä,ö....Håll tummarna för mig...
Now we must hope that I can get hold of a new power cable to the computer, , I get to borrow computer again and then without our amazing å, ä, ö ... Keep your fingers crossed for me ...
 Min data hörna....
 Chester vaktar mig
 Ännu en solnedgång





Eld utanför Sunshines....
 Tidningshuset ser ut som för 2,5 år sedan.... tillbygget står still

 Långt därnere , utanför Lime står Chester och väntar på mig....viftandes på svansen
Far down there, outside Lime is Chester and waiting for me .... wagging his tail

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt