10 poang

Idag har jag slappat lite . Jag har legat pa stranden och last min nya bok... Robert Ludlum...Det var halv molningt fram till kl 2., sen blev det lite for varmt. Katamaranerna avloste varandra idag. Det var mest lokal people from st. Kitts . Jag har haft en efterhangsen kapten fran en av katamaranerna och nu har jag en fran den andra Katamaranen, som kommer och pussa och kramar mig sa fort han kommer i land och nar han aker till baka....och det far han garna gora, flera ganger om. Bucky och Bonny kom till stranden och jag akte med dom hem. Klockan ar har halv fem och nu borjar det regna lite. Riktigt tropiskt, karibiskt vader. Skont, da slipper jag svettas efter kvalls duschen. Jag skall laga lite spagetti, poppa popcorn, ligga pa sangen och lasa efter det att jag skrivit fardigt och duschar av mig saltet och sanden.
Today I drop a little. I slept on the beach and load my new book ... Robert Ludlum ... It was half cloudy until 2 o'clock, then it was a bit too warm. Catamarans are succeeded each other today. It was mostly local people from st. Kitts. I have had a haunting captain from one of the catamaran and now I have one from the other catamaran, which will and kiss and hug me as soon as he comes ashore, and when he leaves .... and i like that.... he is handsam and nice. Bucky and Bonny came to the beach and I went with them home. It is half past five and now it started to rain a bit. Truly tropical, Caribbean-like climate. Nice, I do not have to sweat after the evening shower. I will cook some spaghetti, pop corn, lie on the bed reading after I finished writing and showering me the salt and sand.

 mums.....
 Berget utan moln...mycket ovanligt....The mountain without cloud

 mums......
 Berget utan moln.....The mountain without cloud

Chesters and Vicky's puppy

 

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt