Home in cold Sweden

Nu är jag hemma efter en lång resa. Gick upp kl 7 på tisdags morgon för att göra mig klar och packa det sista. Tog färjan över till st kitts och var på flygplatsen kl 1.30 Hade checkat in vid två tiden väntade tills fyratiden att passera säkerhetskontrolln. Ville säga adjö till Tony. Han skjutsade sina kompisar från England som också skulle med samma plan själv åkte jag med Bernard som också skulle med samma plan till London . Vi underhöll varandra medan vi väntade på att planet skulle lyfta kl6 .vi mellanlandade på Antigua men satt kvar på planet. Jag tog en sömntablett kl 9 och få var kl här 2 på natten .vi landade kl 7 i London lokal tid och jag tog bussen till Heathrow .Våren hade redan kommit till London . Det var 8 grader varmt och gröna gräsmattor.mitt flyg till köpenhamn gick kl 12 och där var det snö och kallt. Hela Öresund var istäckt och det var inte roligt att se. Tog tåget hem till hässlehom och den nya tunneln var klar så det tog bara dryga timmen hem . Melle hämtade mig och vi körde hem till föräldrarna. Rebecca kom Sen hem till mig . Kom i säng sent. Sov inte mycket eftersom Christer körde från Almunge kl halv 10 och var hos mig kl4 med lilla Vickan. Han skulle på anställningsintervju i Lund . Innan han körde så hann han klippa mig . Translatiom Will come later. Or i make it om Google om writing on My new i phone . Hope i Will have My new compute soon

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt