Lyckan är en egen fungerande dator ...Happiness is a self-functioning computer

Nu vet jag Nevistid. 5 dagar = 5 veckor. Så lång tid tog det att få batteriet till min dator, så nu fungerar nätkabeln. Det var visserligen inte helt rätt batteri...lite tjockare, men det skiter jag i . Huvudsaken är att nätkabeln fungerar. Nu har  jag vant mig vid att skriva a istället för ä, så jag hittar inte alltid ä,å eller ö. Nu kan jag prata med de där hemma över skype igen.
Now I know Nevistid. 5 days = 5 weeks.  That´s how long did it take to get battery for my computer, so now workes the power cord. True, it was not quite right battery ... a bit thicker, but it shits me to. The main thing is that the power cord is working.  Now I can talk to the home over Skype again.

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt