to be or not to be

Helt klart att jag inte fattar mycket. Idag gick nagon ner till standen, men kom inte dit dar jag var., utan gick tillbaka igen. Det tolkar jag som att det var inte jag som var intressant, eller att det var mig personen ville traffa. Ratt eller fel?
I morgon skall det vara brollopsfest pa Lime, men jag skall inte vara dar lange. jag skall ta nagra foto som Randy skall anvanda i sin marknadsforing. Jag ar nog klar med fotgraferingen vid 6 tiden . Carla och Laky kommer ner till stranden pa kvallen. Carla skall forst ut med nagra vaninnor och kaka,ata sen lunch ( kl 3),  men jag tror inte jag hinner folja med
 
Obviously I did not take much. Today someone went down to the beach, but did not get to where I was. .. went back again. This I interpret as it was not me that was interesting, or that it was me the person wanted to meet  True or false?

Tomorrow it shall be brollopsfest at Lime, but I will not be there long. I will take a few photos that Randy will use in its marketing. I'm probably finished  6 o'clock. Carla and Laky comes down to the beach at night. Carla,are first out with a few friends and , eat late lunch (at 3), but I do not think I can go with. I prob. have to help Randy


 Turister fran cruceship
 landstigning.....Skeppet ligger strax utanfor beachen

Comments

Ann-Helen said…
Det finns kanske fler som är intressanta på stranden än dig, eller........?
Var det någon speciell "någon"?

Popular posts from this blog

Skåne runt