a day at my work

Jag går upp kl 6.20 och tar ut hunden på en promenad, duschar  och tar en kopp kaffe. Gör mig iordning  och mediterar 15 min innan det är dags att bege mig till skolan. Förhoppningsvis har ingen lärare ringt och sagt att de är sjuka så jag slipper att leta efter vikarie. jag är på jobbet vid 7.45. eftersom jag har mycket att göra så helt plötsligt är det dags för lunch. Hem och ta ut hunden på en ny promenad, snabblunch för mig själv och sen tillbaka till jobbet. Känns som jag inte hinner göra så mycket innan det är dags att gå hem .
I kväll skall jag gå på invigning av den nya klädes butiken Mysig. Rebecca och hennes kompis och mamma, kommer först hem till mig  där vi tar lite ost och ett glas vin innan vi går till invigningen


I get up at 6:20 and take the dog for a walk, take a shower and a cup of coffee. Makes me prepared and meditate 15 minutes before the time of going to school. Hopefully, no one teacher called and said they are sick so I do not have to look for a substitute. I'm at work at 7:45. because I have a lot to do so suddenly, it's time for lunch. home and take the dog for a walk new, quick lunch for myself and then back to work. Feels like I do not have time to do so much before it's time to go home.
This evening I will be attending the inauguration of the new clothing store Cozy. Rebecca and her friend and mother, comes first to my house where we take some cheese and a glass of wine before going to the inauguration


 Photo taken when I walked out with Vicky on Bjärehalvön, which I will this weekend, when I shall meet with the grandchildren

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt