djä...... ont i sidan

Jag  har haft ont i vänster sida sen i går eftermiddag. I går kväll hade jag så ont att jag knappt kunde gå ut med hunden, så det blev en snabb kissning. Jag gick och la mig redan kl 20 och tog en sömnpilla. Jag har fortfarande ont , så jag börjar fundera på vad det kan vara. Jag har inte tid att bli sjuk. I helgen skall jag arbeta på hundutsällningen i Malmö  för domarna Erna Britt  Nordin ( rhodisian ridgeback) och David Flynn, storbritannien ( Japanese chin, bichon frisé, ransk bulldogg) så det är bara bli frisk. Jag skall resa ner lite tidigare  och  gå och lägga mig tidigt. Christer skall ställa ut Chris . Vicky får vänta till utställningarna är utomhus
I ave had pain in my left side since yesterday afternoon. Last night I hurt so badly that I could hardly walk the dog,. I went to bed already at 20 and took a sleeping pill. It still   hurt so I'm starting to think about what it can be. I do not have time to get sick. This weekend, I work at a dog exhibition in Malmö for the judges Erna Britt Nordin (rhodisian ridgeback) and David Flynn, united kingdom (Japanese Chin, Bichon Frise, Bulldog Ranska) . I will travel down a previously little and go to bed early.Chris is showing Chris. Vicky may have to wait until the exhibitions are outdoor

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt