Nästa ö ... Next iland



Hit kommer jag att resa nästa gång jag reser ner till Caribbien. Vilken underbar ö. Jag har börjat läsa om ön och sen så har jag en kompis som bor på ön. Nu kommer jag att spara all pengar eller hitta någon generös person som bjuder mig på resan.
Vicky och jag har börjat med våra cylelturer. Hoppas jag hinner med en tur i dag innan det börjar snöa. De har nämligen sagt att det skall bli snö ikväll. Hoppas de har fel. Annars så gör jag inte så mycket just nu. Största intresset är att följa nyheterna om rappoteringen av katastrofen i Japan. Det är  ofattbart vilken skada naturkrafterna ställer till med..... tänk sen om det STORA skalvet kommer runt Tokyo

This is where I go next time I travel down to Caribbien. What a beautiful island I have been reading about the island and since then I have a friend who lives on the island. Now I will save all the money or find someone generous person who invites me on the trip.

Vicky and I have started with our bike rides. Hope I have time for a tour today before it starts snowing. They have said that there will be snow tonight. Hope they are wrong. Otherwise I am not doing so much right now. The biggest interest is to follow news of the disaster in Japan. It is incredible the damage that natural forces down to the ..... Think then about the BIG quake comes around Tokyo

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt