somting is realy strange

woke up today that someone said something in children's bedrooms. Eric (3.5 years)have been talking in his sleep so I listened again. Now I heard it clearly.
"Grandma, I want ice cream". I quickly went into the room and told him that it was not morning yet  (the clock was 5:45) Eric went to bed again and fell asleep probably,because I did not hear any more for over one hour. Then it was just to get up and make breakfast and dress them (Eric and Isabelle 1.5 years) Then there was a full roll out to about 2-3 o´clock when their mom and dad came home. Think I have lost a kilo. Every time I would go out with my dog, I had to dress the children their overalls, gloves, boots, etc. BUT we had fun.
In the afternoon I received a contact request on Skype that made ​​me a bit puzzled

vaknade idag av att någon sa något i barnens sovrum. Eric ( 3,5 år) har pratat i sömnen så jag lyssnade igen. Nu hörde jag det tydligt. "Farmor, jag vill ha glass". Jag gick snabbt in i rummet och talade om för honom att det inte var morgon än ( klockan var 5.45) Eric la sig ner igen och somnade förmodligen , för jag hörde inte något mer på en dryg timma. Sen var det bara att gå upp och göra vällning och klä på dom ( Eric och Isabelle 1,5 år) Sen var ett full rulle fram till runt 14-15 tiden då deras mamma och pappa kom hem. Tror att har tappat ett kilo. Varje gång jag skulle gå ut med min hund så fick jag klä på barner deras overaller, vantar, stövlar mm MEN vi hade roligt.På eftermiddagen fick jag en kontakt förfrågan på Skype som gjorde mig lite fundersam

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt