Still no computer

men jag har fått en av min " svärson" men det är tydligen samma fel på den  som på min egen lille dator Denna är en dator med mycket kapacitet och är värd att lägga ner lite pengar på. Jag får fortsätta med min Iphone ett tag till. Lovar att ni skall få en del fina foto i helgen. Jag skall vara barnvakt ute i Vejbystrand och kommer att gå med Vicky och barnen långa runder längst stranden. Gäller att få alla trötta så man kan ha en lugn kväll

but I have got n one of my "son in law" but it´s apparently the same error,  as in my own little computer This is a computer with a capacity exceeding much and is worth spending a little money. I can continue to use my iPhone for a while. Promise that you will get some nice photos of the weekend. I will be baby sitting outside in Vejbystrand and will go with Vicky and the kids long rounds at the beach. Applies to all tired so you can have a quiet evening

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt