Vejbystrand

Barnvakt för mina barnbarn, Anders och Frida är nere i Malmö och skall träffa Crille och Paula. De skall gå ut och ha roligt tillsammans med Oscar och Sara. I natt så går vi över till sommartid,så nu får man stiga upp en timma tidigare...( hur jag nu skall klara detta) Jag har svårt att stiga upp kl 6.15 och hur skall man då klara av 5.15. Mörkt igen på morgonen.....Dj...la  påhitt. Jag förstår inte vitsen med sommartid.Nu kommer jag att vara trött ända tills vi får vintertid igen. Barnen somnade vid 7 tiden så nu sitter jag vid Anders Mac och försöker skriva men det går lite si och så ... jag får slå ner mellanslags tangenten. Datorn jag fick av Martin fungerade i går kväll men inte ikväll . Den lever ett eget liv,

Nu skall jag försöka gå ut på tomten med Vicky så vi sen kan sätta oss och se på TV.. Måste först läsa Expressen om hur de tokiga sossarna agerar. Bra att de har valt Juholt, då kommer alliansen klara även nästa val

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt