en martini

Det underbara vädret fortsätter och just nu sitter jag på min balkong och sippar på en dry martini. I onsdags var Crister här och klippte mitt hår och det blev kort ca 1 cm bara. Jag måste få någon som tar ett foto så ni får se. Jag färgade det knallrött och jag själv är mycket nöjd med resultatet. Vickan och jag cyklar varje dag.
I kväll skall jag gå ut på puben ( en irlänsk pub) hoppas det blir trevligt. Det kan vara skönt efter en hektisk halv vecka på jobbet
The wonderful weather continues, and right now I'm sitting on my balcony and sipping a dry martini. Last Wednesday was Crister here and cut my hair and it was short about 1 cm only. I have to get someone to take a photo so you can see. I dyed it bright red and I am very happy with the results. Vicky and I cycle every day.

In the evening I go out to the pub (an Irish pub) hope it will be nice. It will be nice after a hectic half weeks on the job

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt