Sunday....... resting day

I fredags eftermiddag började jag vårstäda balkongen och igår köpte jag nya vårblommor, så nu ser det lite bättre ut men jag har lite kvar att göra.
På eftermiddagen kom min son Anders, hans fru Frida och barnbarnen Eric och Isabelle. Anders och Frida skulle på fest och jag skulle passa barnen. Jag gick och hyrde 4 st barnfilmer som vi skulle se. Jag gillade nog filmerna lika mycket som barnen. Vi hade riktigt mysigt i soffan. barnen åt popcorn och Vicky var överlycklig eftersom de flesta popcornen låg på golvet.
On Friday afternoon I began to spring-clean the balcony and yesterday I bought new spring flowers, so now it looks a little better but I have little left to do.

In the afternoon, my son, Anders, his wife Frida, and grandchildren Eric and Isabelle came . Anders and Frida were at a party and I should look after the kids. I went and rented 4 movies for kids that we would see. I liked the movies as much as children. We had  cozy on the couch. Children eat popcorn and Vicky was so happy because most of the popcorn  were on the floor.


min balkong, tur att jag inte hade ett före...foto

 Isabelle äter popcorn

Eric med sin vällningflaska. Han nöjde sig inte med en utan var hungrig som en varg och var inte nöjd förrän han hade fått tre portioner

 Filmer, mysdjur och popcorn

 Vickan gillade också filmerna


 Vaknade tidigt på morgonen ...och sen full fulle igen

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt