I´m so tired

jag har så mycket som skall göras, städning, stryka tvätt, förbereda Vicky för hundutställningen, men jag orkar inget.... trött. Jag har ialla fall rensat hennes öron och tagit bort tandsten. jag själv var idag hos tand hygienisten och plågades i en timma. Jag hade en hel del tandsten... Det märks att det börjar bli riktig vår/ försommar... jag börjar kasta blickar på en speciell person. Kanske jag tar mod till mig och bjuder in honom på en fika

I have so much to be done, cleaning, ironing laundry, prepare Vicky for dog show, but I can not .... tired. I have atleast cleaned her ears and remove tartar. I myself was present in the dental hygienist and tortured for an hour. I had a lot of calculus ... You can tell that it's getting real spring / early summer ... I start throwing glances at a special person. Maybe I will take courage to invite him in for a coffee

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt