snart midsommar

jag har varit hemma i hässleholm. Träffade rektorn och gick igenom arbetsuppgifterna till hösten. Jag kommer att vara rektorns högra hand. och det känns bara bra.
Rebecca kom och jag klippte klart hennes dvärg schnauzer, som är alldeles för hög.... Hon hade lämnat den på ett hundklipp men de var ganska så slarviga så jag fick ta och färdigställa Snobben.

Åkte ut till stugan igår.

Följande kort är tagna förra fredagen och lördagen. Min bror Melle och min son Anders skulle in till Torekov och käka o dricka. Jag körde in dom strax före kl 18, sen grillade pappa o jag. Melle och Anders kom med taxi vid 21.30 tiden. Sen var det muisik och bier som gällde. Anders skulle tvunget elda i öppna spisen. Han låg över och hade tänkt köra till Vejbystrand vid 9 tiden, men det kunde han glömma, så jag körde honom dit och senare på eftermiddagen, när Melle var nykter så åkte vi och lämnade bilen till Anders. Träffade då barnbarnen

I have been home in Hässleholm. Met with headmaster and went through my duties in august. I will be the principal's right hand and it feels good.

Rebecca came and I cut her miniature schnauzer, which is way too high .... She had left it on a dog clips but they were pretty sloppy so I had to prepare the dog
 Went out to the cottage yesterday.

 The following cards were taken last Friday and Saturday. My brother Melle and my son, Anders went to Torekov for eating and to drink. I drowe them with Anders car shortly before 6 pm, then dad and I barbeque. Melle and Anders arrived by taxi at 21:30 . Then it was music and beer ..... Anderswant me to forced fire in the fireplace. Anders had planned to drive to Vejbystrand a t9 am, but he could forget, so I drove him there and later in the afternoon, when Melle was sober , we went and left the car to Anders. Met with the grandchildren








Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt