Now it´s raining and some thunder...... in Hassleholm

Min kusin Effie och hennes särbo Stig kom och hämtade mig efter hundutställningen i Borås och följde sen med mig ner till sommarstugan, där de stannade i två veckor. Stig åkte några dagar före. Han är involverad i spelarköp i fotbollsklubben GAIS.
Förra helgen var jag i Tvååker utanför Varberg och arbetade på en internationell och nationell hundutställning. Denna gång var det Chihuahua och Papillon som jag hade i min ring. Christer ställde ut sina kerry blue och storpudel och blev på den ena utställningen BIR med bägge raserna samt BIG-2 med Kerrybluen. Vickys syster blev BIM
Åkte hem till Hässleholm igår för att  tvätta och bada och klippa Vicky. Jag åker tillbaka idag, eftersom det är party. På söndag reser jag hem igen. Jag skall storstäda lägenheten och då menar jag också storstädning.
My cousin Effie and her "boyfriend" Stig came and picked me up after a dog show in Borås and then followed me down to my summerhouse, where they stayed for two weeks. Stig went a few days before. He is involved in spelarköp football club GAIS.
Last weekend I was in Tvååker outside Varberg and worked on a national and international dog show. This time it was Chihuahua and Papillon that I had in my ring. Christer exhibited his Kerry Blue and standard poodle, and was on one show with two races BOB and BIG-2 with Kerrybluen. Vicky's sister BOS
Went home to Hässleholm yesterday to wash and bathe and trim Vicky. I go back today because it's party time. On Sunday I go back home. I must be very clean the apartment and I mean too much cleaning.
 

 The Chihuahua ring


 Christer and his white standard poodel, Ferrari 


 The papillon ring



From my morning walk....



My cousin Effie and Vicky

 From Borås, Christer makes a white poodel bitch ready for the show
 Vicky´s sister......

 Lotta Sandells poodel

 Resting...... before best in show

 Båstad......


 Tennis week in Båstad
 Resting at Sand.....Wine and something to eat



Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt