still bad weather......just now it´s raining

Regn, regn, regn... det var bra att jag beslutade mig för att åka hem . Idag har jag städat sovrum och ett par garderober. Slängt en del kläder. Putsat ett par fönster, som ligger lite under tak, ifall det kommer att bli åskväder. jag vill inte att mina nyputsade fönster skall bli blöta och smutsiga på direkten. Tvättat och strykigt tvätt, vilket är det tråkigaste jag vet, men jag såg på tv under tiden
Nu måste jag se till att börja träna igen och hålla igen lite på vin och mat, Jag har gått upp 2 kg..... och det har satt sig där jag inte vill ha det....byst och midja.
Jag börjar dagen med en hälsodryck, som skall hålla dig frisk. Inflammations hämmande och  med mycket anioxidanter.
1/2 glas annanas juice
1 msk gurkmeja
1 msk äppelcidervinäger
1/4 tsk cayenne
1 tsk kanel
1 msk nypressad citron
Detta dricker man morgon och kväll dvs 2 ggr om dagen


Rain, rain, rain ... it was good that I decided to go home. Today I cleaned the bedroom and two closets. Throw some clothes. Polished a few windows, which is a little under a roof, if there will be a thunderstorm. I do not want my polished windows should be wet and dirty right away. Washed and ironed laundry, which is the most boring I know, but I saw on television during the time
Now I make sure to start training again and hold back a bit on wine and food, I've gone up 2 kg ..... and it has sat where I did not want it .... bust and waist.

I start the day with a healthy drink, which should keep you healthy. Inflammation-inhibiting and very anioxidanter.
1 / 2 glass pineapple juice

1 tablespoon turmeric
1 tablespoon cider vinegar
1 / 4 teaspoon cayenne
1 teaspoon cinnamon
1 tablespoon freshly squeezed lemon

This drink morning and evening, ie 2 times a day

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt