lovely weekend

Jag reste ut till sommarstugan i fredags eftermiddag. Det var soligt varmt och skönt när jag kom ut. Vi satt ute på kvällen och bara njöt av lugnet och tystnaden. Jag vaknade tidigt på morgonen av konstigt ljud....  funderade på om de hade öppnat militärflygfältet F10 igen och att jaktplanen gick ner för landning. Men det var åskväder, ett riktigt åskväder, som varade i över 2 timmar och minst 20 mm regn. Det klarnade upp vid 10 tiden och jag kunde gå en lång runda med Vicky. Efter lunch började regna igen ,så jag låg på sängen och läste en ny bok...en riktigt bra bok. Idag söndag så har det varit en solig och en skön dag, så nu är jag redo att jobba igen.

went out to the summer house on Friday afternoon. It was sunny warm and comfortable. We sat outside in the evening and just enjoyed the peace and quiet. I woke up early in the morning by strange sounds .... I wondered if it had opened military airfield F10 again and the fighters went down for landing. But there was a thunderstorm, a real thunderstorm which lasted over two hours and at least 20 mm of rain. It cleared up and I could go a long round with Vicky. After lunch it started to rain again , so I lay on the bed and read a new book. Today Sunday, it has been sunny and a nice day, so now I'm ready to work again
 It starts to clear up

 Vicky





 Vicky runs across the moor, and I pick blackberries

and juniper

in the evening I ate crayfish and drank some "champagne"

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt