my bustling week.............

Så har en arbetsvecka försvunnit. Jag har arbetat till klockan 6 varje dag och givetvis trött när jag kommit hem. I onsdags började Hässleholms festivalen och höll på tills idag. Jag var ute i onsdags och det var inget festivalsväder, utan sent på kvällen öppnade himmeln sig och regnet öste ner.
denna helg har jag varit på hundutställning i Ronneby. Jag arbetade för kennelklubben på lördagen och för pudelklubben på söndagen. Arbeta på hundutställningar är det roligaste jag vet.

Nedan kommer ett antal foto sen senast......

So a week has disappeared. I have worked at 6 o'clock every day and obviously tired when I got home. Last Wednesday began Hässleholms festival and held on until today. I was out last Wednesday and there was no festival weather, but late in the evening sky opened up and rain poured down.
Last weekend I was at a dog show in Ronneby. I worked for the Kennel Club on Saturday and the Poodle Club on Sunday. Work at dog shows are the best I know

 My last weekend at my summerhouse. My son, brother and grandchildren

 Frida, Isabelle ( soon 2 years) and Eric

 Anders my son

 isabelle and Eric like popcorn

 After an afternoon in forrest, Vicky running and jumping and me looking for chantarells


 eating crawfish.... and having a good time in kristianstad, after working at dogshow
 Ronnyby brunnspark...... international dog show

 Lovely lovly place to have a dog show


 The poodel ring


 Best poodel--- standardpoodel Judge was from Slovenia, a realy nice person ( forgot his name)

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt