New /old work 1 september

På torsdag börjar jag arbeta heltid. Jag skall utöver mina nuvarande arbetsuppgifter även ha en 40% tjänst, som matte och biologi lärare. Det skall bli riktigt roligt att ha sina egna klasser igen i mina favoritämnen. I matte skall jag undervisa skolans duktigaste elever, så här gäller det att vara väl förberedd, så eleverna fortsätter att uvecklas till mattegenier ;) Biologi är mitt favorit ämne och jag kommer att ha en klass i varje årskurs .  Jag kommer att hålla er uppgraderade inom biologin....

On Thursday I start working full time. I shall be in addition to my current responsibilities also work 40% service, math and biology teachers. It should be really fun to have my own classes again in my favorite topics. In math, I teach the school's brightest students, so here I have to be well preperd, so students continue to develop the math geniuses;) Biology is my favorite subject and I will have one class in each grade. I will keep you upgraded in biology ....

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt