True talent

Sitter och ser på true talent och en tjej börjar sjunga och mina ögon fylls med tårar. Hon är så fantastikt bra. det är längesen jag hört något liknande. det skall bli intressant att följa programmet. Nu skall en " kille" sjunga och jag väntar på att reklamen skall sluta, för jag tror att han är riktigt bra... kanske kvinnlig röst, men han ser mycket intressant ut....-visst hade han en kastrat röst och var ganska bra trots nervositeten. därefter kommer en finska romer men en mycket bra röst. Fortfarande är tjejen som fick mig att nästan gråta bäst. Nu sjunger en som inte har riktig koll på sin röst. han är förmodligen mycket nervös...och han gick inte vidare. därefter kommer en liten knubbig kille som aldrig har sjungit för publik. han skulle bli fotbollspelare, men tre skador i knäet satte stopp . MEN  han var en riktig bra sångare.. så just nu en bar tjej och en kille...tjejen leder. det skall bli roligt att se fortsättningen i morgon med flera talanger.
 Tidigare i kväll har jag fixat tvätten strykjärnet var hett som......Jag har plockat iordning i lägenheten. Här såg nästan ut som om en granat hade exploderat. Nu känner jag mig lite mer rofylld.

Sitting and watching true talent and a girl starts to sing and my eyes filled with tears. She is so fantastic good. it is long since I heard anything like it. it will be interesting to follow the program. Now, a "guy" singing and I'm waiting for that advertising should stop, because I think he is really good ... Perhaps female voice, but he looks very interesting ....- certain he had a neuter voice and was pretty good despite the nervousness. followed by a Finnish Roma but a very good voice. Still, the girl who made ​​me almost cry best. Now sing one that does not have real control over their voice. He is probably very nervous ... and he did not move on. then comes a little chubby kid who has never sung in public. he would be football players, but three injuries in the knee stopped. But he was a real good singer .. so right now a bar girl and a guy ... girl leads. it will be fun to see continue tomorrow with multiple talents.
  Earlier tonight, I have fixed the washing the iron was hot like ...... I've picked prepared in the apartment. It almost looked as if a grenade had exploded. Now I feel a little more peaceful.

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt