Back

Nu har jag varit utan IPHONE och internet i över en vecka, så det är därför ni inte har sett nya inlägg här. Jag har fortfarande ingen Ipone, eftersom jag väntar på den senaste modellen som släppa i morgon.... men det är några veckors leveranstid. Jag har hjälp mina föräldrar i trädgården , eftersom den skulle vara fin till pappas 90 års dag. jag har arbetat på hundutställning i helgen... pudelklubben hade specialutställning.... ( har tagit kafferasten till att skriva detta)

Now I have been out of the iPhone and the internet for over a week, so that's why you have not seen post here. I still have no Ipone, because I am waiting for the latest model released in the morning .... but there are some weeks delivery. I help my parents in the garden, because it would be nice to dad's 90 birthday. I have worked at the dog show this weekend ... Poodle Club had special exhibition .... (Have coffee break to write this)

My best friend Christer Ivarsson and his "Ferrari"

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt