diet &yoga

Nu har halva veckan gått och jag känner livet komma tillbaka. Jag går upp 40min tidigare på morgonen. Gör yoga ( sol hälsningen 3 ggr)  och har mina doftljus ( Kanel&vanilj) , relaxmusikger mig olje massage på armar, så mycket jag kommer åt av kroppen o benen, sen går jag en runda med Vicky. Duschar och har massage munstycket på, tar en kopp grönt te med citron i..... sen är jag klar att gå till jobbet., fylld med energi. Just nu visar vågen 1 kg mindre och snart har jag passerat den svåraste viktgränsen 55 kg och på fredag tror jag att jag har passerat 55 kg och väger 54kg. Sen skall jag bara tappa 3 kg ev 4 kg och se till att jag håller mig där.

Now half weeks gone and I feel life coming back. I get up 40 min earlier in the morning. Do yoga (sun salutation three times) and have my scented candles (Cinnamon & vanilla), relaxmusikger me oil massage on the arms, as much as I can access the body o the legs, then I go a round with Vicky. Showers and massage jet in, take a cup of green tea with lemon in. .... then I am ready to go to work., filled with energy. Right now, shows the wave 1 kg less, and soon, I have passed the most difficult weight limit 55 kg and on Friday I think I have crossed 55 kg and weighs 54kg. Then I will only lose 3 kg or 4 kg, and ensure that I stay there.

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt