Grey morning and -4 C

Idag har det varit en grå och kall dag. Idag har jag städat, lite mer ork idag eftersom jag gick och la mig tidigt igår. Vid ett tiden gick jag ner till Rebecca för att bada och klippa hennes schnauzer. Han var inte fullt så rabiat som han brukar, så huvudet blev riktigt bra och kroppen är gjord. Resten tar jag på tisdagkväll.
I morgon börjar en ny tid av mit liv......ett mer energist liv. Först så skall jag gå ner 4-5 kg fram till jul, träna yoga och pilates varje dag. Aldrig mer hoppa över meditation. Sköta hy och kropp till fullo. Läsa böcker, lyssna på musik , dricka grönt te och  dansa zumba minst tre gånger i veckan. Kommer att ta foto före och efter
Today it has been a gray and cold day. Today I cleaned, a little more energy today because I went to bed early last night. At one time I went down to Rebecca for swimming and rock her schnauzer. He was not quite as rabid as he usually does, so my head was really good and the body is made. The rest I'll take on Tuesday night.
Tomorrow begins a new era of my life ...... more energist life. First, I will lose 4-5 kg up to Christmas, do yoga and pilates every day. No more skipping meditation. Caring for skin and body to the fullest. Reading books, listening to music, drinking green tea and dance zumba at least three times a week. Will take photos before and after



Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt