My Ipone, wich I use for wireless internet

På pappas födelsedag, blev jag av med min iphone och det tog mig 12 dagar att hitta en ny. Jag hade en 16 Gb och där jag hade köpt den hade de bara 8Gb, så jag fick gå runt i butiker, men lika överallt. Telenors butik var stängd pga de flyttade sin butik. Imåndag så hade de öppnat och jag fick min efterlängtade Iphone igen. Jag hade sparat all info på min dator så det var bara att ladda ner att  den nya iphonen.
I kväll skall jag och min kompis ner till Malmö och göra pubarna osäkra. I morgon reser jag med chefen till Herning i Danmark. Vi skall arbeta på en stor hundutställning.

On dad's birthday, I got rid of my iphone and it took me 12 days to find a new one. I had a 16 GB and where I had bought it was the only 8Gb, so I had to walk around the shops, but equally anywhere. Telenor's shop was closed because they moved their store. Imåndag they had opened and I got my long awaited iPhone again. I had saved all the info on my computer so I had to download the new iPhone.
This evening I and my friend down to Malmo and make pubs uncertain. Tomorrow I travel with the boss to Herning in Denmark. We will work on a big dog show


 Before....
After

 My cusin....
 I make my dad´s garden nice too his birthday





Mum

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt