a nice clear day

Idag har det varit ett underbart väder, sol, hög klar luft. Jag gick en lång morgonrunda med Vicky, sen cyklade jag en tur i eftermiddags. När vi vände hemåt, så ville inte hon det, så jag fick nästan dra henne hem.
Det var meningen att jag skulle städa idag, men jag var alldeles för trött, så jag tvättade bara tvätten. Sen la jag mig på soffan, tände några ljus med doft ( vanilj och ett med kaneldoft)

Today, it has been a great weather, sun, high clear air. I went a long morning round with Vicky, then I rode a ride this afternoon. When we returned home, so she did not want it, so I had to almost drag her home.
The idea was that I would clean up today, but I was too tired, so I just washed the laundry. Then I lay on the couch, lit a few candles with fragrance (vanilla and cinnamon scent)


 From my "morning" walk

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt