there is a storm over southern Sweden.

det är storm över södra Sverige.
Igår körde jag till Klasaröd. Vi skulle ha lite party på kvällen. Det börade blåsa lite redan då. Christer klippe mitt hår, gjorde lite slingor och färgade det i guldbrunt. Eftersom jag är så mörkhårig, så fick håret en fin varm ton. Christer är en av de bästa frisörerna som finns här i södra Sverige... ja han var det även när an bodde i Stockholmstrakten.
Idag sov vi till strax efter kl 10, sen fick jag brottom. jag skulle köra vidare till Vanstad och sätta ljus på min mormors o morfars grav, min moster o morbror samt morfars fars grav. Sen blev jag tvungen att skynda min hem mot Hässleholm, Det blåster mycket, jag hade svårt att gå på kyrkogården och det hade utfärdat en klass 3 varning på radion. Det skall blåsa upp mot 30 sekund meter
Lite bilder från utställningen förra helgen och från festen igår.Vi dansade  flera gånger till... Mowes like Jagger, Jätteroligt. Christer o jag dansade tryckare, som om vi inte hade gjort något annat. Han var så lätt att följa.
there is a storm over southern Sweden.
Yesterday I drove to Klasaröd. We would have a little party in the evening. It börade blow a bit already. Christer cut my hair, did some loops and colored it in golden brown. Since I'm so dark-haired, so did her hair a nice warm tone. He has one of the best hairdressers who are here in the south of Sweden ... yes he was there even when an lived in the Stockholm area.
Today we slept until just after 10 am, then I rush. I would drive on the left and bring light to my grandmother's grandfather's grave o, o my aunt uncle and grandfather's father's grave. Then I had to hurry home to my Hässleholm, it blew much, I had trouble walking in the cemetery and it had issued a Class 3 warning on the radio. It should blow up to 30 meters per second
Some pictures from the show last weekend and from the party igår.Vi danced several times to ... Mowes like Jagger..................


 Christer fixa Chis










 Vissa tar rökpaus

 My best friend Anna






Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt