Nästsista dagen på året

Today I went up already at the 7th there was much I had intended to do, but when the clock was 11, I thought about were the hours had gone. the date cancel,. Realized I had no time for it. I used the penultimate day of the year to clean the apartment. I bought new carpets, curtains and pillows, so now it looks a bit nicer. This years, I have not been home in the apartment so much, so I have not had an interest in interior design, but now it's time for a shake-up at home. I was going to have enough time to do Vicke fine before New Year, but it may be my projet in the morning .....bath, blow Vickan, while I sip on champagne.

dag gick jag upp redan kl 7 Det mycket jag hade tänkt att göra, men när klockan var 11, undrade jag  var timmarna hade gått. Daten ställde jag in. Insåg att jag hade inte tid för det. Jag använde den näst sista dagen på året att städa lägenheten. Jag köpte nya mattor, gardiner och kuddar, så nu ser lite trevligare. Detta året har jag inte varit hemma i lägenheten så mycket, så jag har inte varit intresserad av inredning, men nu är det dags för en uppryckning i hemmet. Jag skulle ha gjort Vickan fin inför Nyår, men det kan vara mitt projet i morgonen ..... bada , klippa Vickan, medan jag smuttar champagne.

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt