Now it starts to get lighter and lighter when I stop working.. Waiting for spring



Jag märkte av det i söndags när jag gick från stationen.... det var inte riktigt mörkt. Jag har levt i ett mörker i snart 3 månader..... mörkt på morgonen när jag tar morgonpromenaden med Vicky. Mörkt när jag ger mig iväg till jobbet. Mörkt när jag cyklar hem efter arbetsdagen. Mörkt när jag tar kvällsturen....... MEN nu ser jag att det blir lite ljusare  och nästa vecka märker jag det ännu mer







I noticed it last Sunday when I walked from the station .... it was not quite dark. I have lived in darkness for nearly three months ..... dark in the morning when I take morning walk with Vicky. Dark when I'm leaving for work. Dark while cycling home after the workday. Dark when I take the evening tour ....... But now I see that it gets a little lighter and next week I notice it even more


































Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt