Time goes too fast

Hu vad tiden går fort. Helgen är redan över och det känns ungefär som om det var i går em jag kom hem från jobbet. Min kusin från Göreborg kom i fredags kväll och reste för ett par timmar sen. Så nu har jag hunnit att bada och föna Vickan, sy ett par örngott till min nya kudde, fylld med gåsdun. Den är 100x60 cm ....underbar ... jag sover så skönt.
Igår gjorde jag en underbar älgstek, potatisgratäng och trattkantarell sås och ett underbart Argentinskt  malbec vin. Det var fantastiskt gott.

Hu as time goes fast. The weekend is already over and it feels as if it was yesterday afternoon I came home from work. My cousin from Goteborg came in Friday night and went for a couple hours ago. So now I have had time to bathe and blow dry Vickan, sewing a pair of pillow cases for my new pillow, filled with goose down. It is 100x60 cm .... wonderful ... I sleep so good.
Yesterday I made a wonderful moose steak, potatoes and chanterelles sauce and a wonderful Argentinian Malbec wine. It was amazing good.





Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt