danger childhood

När jag var liten satt jag i bilen utan barnsäte och bälte och hängde och slängde runt i bilen.
Oftast låg man på hatthyllan och vinkade till folket i bilarna bakom, som glatt vinkade tillbaka.
Alla vuxna rökte överallt, vi klättrade i träd, pallade äpplen, blev jagade med salthagel, snidade med knivar, körde moped utan hjälm och körkort.
Hängde efter bilar med bob, hakade på MC-cyklister med vanliga cykeln, etc... och  jag är i livet fortfarande, efter att ha varit stuntman hela min uppväxt

När jag var på Nevis upptäckte jag att där är barnen fortfarande "stuntmän"

When I was little, I was sitting in the car without a child seat and seat belt and hung and tossed around in the car.
Usually I low on the parcel shelf and waved to people in cars behind, who cheerfully waved back.
All adults smoked everywhere, we climbed a tree, steald apples, were hunted with salt hail, carved with knives, drove a moped without a helmet and driver's license.
Hanged for cars with bob, tagged on motorcycle riders with the usual cycle, etc. .. and I'm still alive, having been a stuntman my childhood

When I was on Nevis, I discovered that there are kids still "stunt men"




Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt