Dogshow in hässleholm

på lördagen arbetade jag för pudelklubben . Domare var Juha palosaari från Finland. jag har arbetat tidigare för honom och det är roligt. Han vet precis vad han gör när han dömer hund
metrologerna lovade varmt, soligt väder, så när jag cyklade till utställningen ( vicky var med mig)... så hade jag inte tagit på mig mycket kläder och hade en jeans kjol med i väskan, när det var regnkläder jag skulle haft istället.

Vid lunchtid så började det regna och det var kallt.... ingen sommarvärme .

On Saturday, I worked for the Poodle Club. Judge: Juha Palosaari from Finland. I have worked before for him and it's fun. He knows exactly what he does when he judges a dog
Metro Lodges promised warm, sunny weather, so when I headed to the show (vicky was with me) ... I had not put on me a lot of clothes and had a jeans skirt in my bag when it was a raincoat, I would have had instead.

At lunchtime it started raining and it was cold .... no summer heat.



 BOB ...
 Judge Juha palosaari




Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt