Still sik --but working

jag har varit sjuk i en vecka, men jag har arbetat , trots hosta, heshet och snuva. Vi har varit lediga i går och jag har tagit mig ledig idag . Städar och futsa fönster här hemma. efter lunch så skall jag bada och klippa min Kerry blue. Jag skall ställa ut henne på söndag och i morgon skall jag arbeta för pudelklubben .

Nedan lite foto på sälarna som håller till i havet vid min sommarstuga och på Vicky som springer fritt på heden

I've been sick for a week, but I have worked, despite coughing, hoarseness, and runny nose. We have been vacant yesterday and I've taken off today. Cleaning and futsa window here at home. After lunch, I will bathe and cut my Kerry Blue. I will ask her out on Sunday and tomorrow I will work for Poodle Club.

below some photos of the seals dwelling in the sea at my summer cottage and Vicky who run free on the moor













Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt