On my way to noth of Sweden

I torsdags åkte jag tåg upp till Norrland.  Jag reste från Hässleholm 15.52 mot Stockholm och vi var 45 min försenade pga signalfel. Tåget mot Umeå var försenad redan i Stockholm och på väg upp blev vi ännu mer försenade, så de beslöt att tåget inte skulle gå till Umeå utan till Vännäs istället. Jag skulle vara i Vännäs hela helgen på hundutställning, men hade bestämt med en från klubben , att hämta mig i Umeå. Vi fick reda på detta kl 6 på morgonen och jag ringde och talade om för honom, att tåget inte kommer till Umeå. Han hade redan kört till Umeå och fick vånda tillbaka igen.

Last Thursday I went trains up to Norrland. I traveled from Hässleholm 15:52 to Stockholm and we were 45 minutes late due to signal failure. The train to Umeå was late already in Stockholm and on the way up, we were even more delayed, so they decided that the train would not go to Umeå but to Vännäs instead. I would be in Vännäs all weekend at a dog show, but had made up with one from the club to pick me up in Umeå. We found out at 6 in the morning and I called and told him that the train is not coming to Umeå. He had already run to Umeå and had to go strait back again.

 The midnight sun i Norrland... This is 3 0´clock in the morning

The book I´m just reading

my sleeping position


I have  been eating Lasange and 1 glas of wine.... this is a girl who had 2 Collie ( dogs)

midnight

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt