Hot and nice

Nu har det varit underbart varmt i 4 dagar och morgondagen skall vara lika fin. Jag riktigt njuter och försöker att koppla av och inte göra för mycket. Jag försöker leva efter "Iland time" men det går inte fullt så bra. Vissa saker kan jag inte skjuta upp, men skulle gärna vilja..... jag får nog åka ner till Nevis igen, så jag kan anappa deras "tidräkning" igen.Det var ett mycket skönare liv.... Om saker tog en vecka/månad/ eller år....så vad då....???


Now it has been wonderfully warm for 4 days and tomorrow will be just fine. I really enjoy and try to relax and not do too much. I try to live by "Iland time" but it is not quite as good. Some things I can not put off, but would love to ..... I'll probably go down to Nevis again, so I can live by their "time account" again. It was a very comfortable life .... If things took a week / month / or year .... so what then ....???

 But whey were wrong abot the temperatur... we had 28 degrees.... Same today... we have much varmer than  it shows on my app.
 me on the beach... reading an listen to music on Spotify


to hot ... for starting the grill..... instead I took some aspargus, ham, parmesan cheese and oliv oil

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt