still sunny and warm

Det var varmt och helt klarblå himmel i Torsdags, inte ett moln på himmeln. Min kusin kom vid 6 tiden och vi käkade lite kallskuret. Efter maten tog vi en runda med Vicky och passerade en liten mötesplats, som de har här i Glimminge Plantering. Det är där vi  firar midsommar. Ikväll så hade de ordnat dans. Jag hade trädskor på mig. Musiken var bra och de spelade en så bra låt att dansa bugg till. Jag Band Vicky och drog upp Effie ( kusinen) och vi dansade jitterbugg..!!!! Vi är mycket duktiga på att dansa bägge två men har aldrig dansat ihop tidigare. Publiken tyckte vi var duktiga och trodde att vi hade dansat många år ihop. Vi gick hem med Vicky, hämtade en flaska vin och gick tillbaka. Nu hade jag tagit på mig ett par mer dansvänliga skor. Vi gick upp och buggade ( mycket bra träning).. Effie sa, att de som är här tror kanske att vi är lespiska....Skit i det, menade jag.... Dansa är roligt och roligt hade vi.
Fredagen var om möjligt ännu bättre väder och i låg och solade nere på stranden. Vi badade två gånger. Vattentemperaturen var faktiskt över 20 grader. Termometern visade 24 grader, men det var nog bara 22.

mamma, pappa och min bror kom ut till stugan på eftermiddagen . Effie och jag tog bilen och körde till Båstad istället för att sitta och lyssna på pappas gnäll

It was warm and completely clear blue sky on Thursday, not a cloud in the sky. My cousin came at 6 o'clock pm and we ate some cold cuts. After dinner we took a walk with Vicky and passed a small venue, as they have here in Glimminge Plantering. This is where we celebrate midsummer. Tonight, they had arranged the dance. I had tree shoes at me. The music was good and they played such a good song to dance to the rock and roll. I tied Vicky and pulled Effie (his cousin) and we danced the bug ???n..!! We are very good at dancing, but both of us have never danced together before. The audience thought we were good and thought we had been dancing for years together. We went home with Vicky, got a bottle of wine and went back. Now I had been wearing a few more dance-friendly shoes. We went up and bugged (very good workout) .. Effie said, that those who are here may think we are lespien. Fuck it, I meant .... Dancing is fun and we had fun. Friday was if possible even better weather and we went sunbatheding  on the beach. We bathed twice. The water temperature was actually above 20 degrees. The thermometer showed 24 degrees, but I think it was just 22. Mom, Dad and my brother came out to the cottage in the afternoon. Effie and I took the car and drove to Bastad instead of sitting and listening to Dad's whining





 From the midsummerplace...



 Båstad
This week it is Brazil week in Båstad
.......next week its WM and SM in sailing......

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt