shaping up for nevis, west indies, Caribbien

börjar träna mer för att få figur, som tål att visas upp i en bikini. 3 månader kvar tills jag reser ner till väst indien, Nevis och det underbara Karibiska havet.

fredags natt körde vi upp till Lilleström i Norge för att ställa ut våra hundar, trota att jag från början visste att domaren skulle tycka att vicky var... på den mindre sidan. Det var 5 championtikar och vicky fick exilent, Ck, chkl3 , reserv cert.

Här nedan kommer ni att få lyssna på mina träningslåtar.... 90-tal ..och en av dom , på svenska.. Lasse Stefanz ( danslåtar) gillar jag egentligen inte, men just denna låt har något och den passar denna dag, då det bara regnar o regnar ( eng. version ..It´s rainig and raining)..sen har jag ett antal Rolling Stones låtar som jag redan har lagt in här.......

start exercising more to get the figure, which can be displayed in a bikini. 3 months left until I go down to west india, Nevis and the wonderful Caribbean Sea.

Friday night we drove up to Lillestrom in Norway to showcase our dogs, trota that I knew from the beginning that the judge would find that vicky was ... on the smaller side. It was 5 champion bitches and vicky got exilent, Ck, chkl3, reserve CAC.

Here you will get to listen to my workout songs .... 90 or so .. and one of them, in Swedish .. Lasse Stefanz (dance songs) like I do not really, but this particular song has something and it fits on this day, then it just rains o rain (U.S. version .. It's rainig and raining) .. then I have a number of Rolling Stones songs that I already put in here .......



Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt