Still not well ....

Känner mig fortfarande lite krasslig. Bihålorna är svullna och så har jag lock för höger öra vilket bl.a. Gör att jag har yrsel. Ligger på soffan idag och skall snart se en film. Jag såg Cockpitt igår och den var riktigt bra. Jag skall se En ny start ( Matt Damon)och Game Change (julianne Moore, Ed Harris, Woody Harrelsson) den sistnämnde verkar mycket intressant då den handlar om det Amerikanska presidentvalet, när rep. partiet var korkade (tack för det) och utnämnde Sarha Palin som deras val till vicepresident.
I feel still a bit sik . The sinuses are swollen and I have lids for the right ear which and I have vertigo. Located on the couch today and will soon see a movie. I saw the Cock Pitt yesterday and I Will se Game Change this afternon

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt