work,work....

det känns som jag inte gör något annat än arbetar. Det är inte mycket annat jag hinner att göra. Jag och Rebecca har ialla fall börjat prommenara 1 timme på kvällarna med hundarna. Denna helg skall jag resa till Lilleström utanför Oslo, Norge för att ställ ut min Kerry på en internationell Norsk vinnare utställning. Jag och en annan hundägare/utställare reser härifrån kl 21-22 på fredagskvällen och kör så långt vi orkar...sover lite och fortsätter sen igen, för att vara framme senast kl 9 på lördags morgonen. Jag vill inte påstå att domaren är bra för Vicky, då jag tror att hon föredrar större tikar. Vicky är nämligen en liten tik, så jag förväntar mig inte att hon skall vinna. jag är visserligen ute efter ett internationellt cert , CACIB, men givetvis även ett norskt cert, så hon kan bli norsk champion . Får hon CACIB så blir Vickan internationell champion

I feel like I'm not doing anything other than working. There is not much else I can do. Me and Rebecca have atleast started promenara one hour in the evening with the dogs. This weekend I will travel to Lillestrom near Oslo, Norg to set out my Kerry on an international Norwegian winner show. I and one other dog owners / exhibitors traveling from here at 21-22 on Friday night and run as far as we cope ... sleep a bit and then proceeds again to be there no later than 9 am on Saturday morning. I would not say that the judge is good for Vicky, then I think she prefer larger females. Vicky is: a little bitch, so I do not expect her to win. I'm certainly looking for an international CC, CACIB, but of course also a Norwegian certificate, so she can become Norwegian champion. Will she get the CACIB becomes Vickan International champion

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt