12 days left.....

Nu är det bara 12 dagar kvar tills jul lovet börjar och sen är jag ledig till 8 januari. Det skall bli riktigt skönt.. Fram tills dess så får jag bita ihop och försöka klara av de sista dagarna. På tisdag skall jag in på sjukhuset och göra en magnetröntgen av huvudet... men jag tror inte de hittar något ( vacum)... och bästa helg så åker jag till Stockholm och ställer Vickan på den internationella hundutställningen och Svenska vinnare utställningen Hund 2012. Jag har beställt pälsprodukter från Spanien ( schampo, volym balsam och ett glans/pälsvårdande spray ...allt kostar 1500 kr, men pälsen blir fantastisk ..

Fredag eftermiddagarna ( 17.00) går vi till Bishops Arms på after work... Vi sitter där till kl 20.00-21.00 det händer även någon lördags eftermiddag , när man har handlat färdigt. Martin och Magnus skall "köpa" två av borden som jag anser är de bästa borden ( Redan kallar dom för vårt bord) ... i ett år. EN mässings skiva och deras loggor på.... sen kan man komma lite senare och ändå ha plats...... I fredag kom även min chef dit och vi satt där till kl 21... I går så kom han hem till mig och vi drack lite glögg och käkade pepparkakor med grönmögel ost, Därefter åt vi biff tatar gjort av älg färs.

Now it's only 12 days left until Christmas holidays begins, and then I'm off until January 8. It must be really nice .. Until then I bite the bullet and try to complete the last days. On Tuesday, I entered the hospital and do an MRI of the head ... I do not think they find something (vacum) ... and best weekend so I'm going to Stockholm and set Vickan on the international dog show and Swedish Winner show Dog 2012th I have ordered fur products from Spain (shampoo, conditioner and a volume gloss / hair care spray ... everything costs 1500 SEK, but the coat is amazing ..

Friday afternoons (17.00), we go to Bishops Arms on after work ... We sit there until 8:00 p.m. to 9:00 p.m. at the hands of even one Saturday afternoon, when you have finished shopping. Martin and Magnus to "buy" two of the tables that I believe is the best tables (Already call them for our table) ... in one year. A brass plate, and their logos on .... then you can come a little later and still have room ...... In Friday was also my boss there and we sat there till 21 ... Yesterday he came to my house and we drank some mulled wine and ate gingerbread cookies with green mold cheese, then we ate steak tatar made ​​of moose mince.

 After work ... three weeks ago





Hemma hos Jessika , förra helgen...
 Mina kantareller , när jag gick med Vickan i skogen innan jag åkte till Hörby till Jessika o Anna

 Jessikas fläskfile och fantastisk god sås

 dagen efter kanatrellplockningen..... SNÖ SNÖ... inga kantareller

Precis gjort pedikyr.... och sitter o njuter

 Vickan slut efter en dag i skogen...

 Photos from Afterwork ... friday afternon...




 From today.....

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt