5 weeks left

Tiden springer iväg. Nu är det bara 5 veckor kvar tills vi skall resa till NEVIS . Om man tänker på att det har gått mer än 5 veckor sen julen så förstår man hur snabbt dessa veckor kommer att gå.

Snart är det dags för planering ...vad man skall ha med sig.... leta upp sommarkläder ...ut och shoppa.
Rebecca, min kusin o jag skall snart träffas för att gemensamt göra planering av resan...vem som ta vad med sig.

Idag var jag hos läkaren och fick lite sömnpiller. Jag sover väldigt dåligt, eller rättare sagt så har jag mycket svårt att somna. Hoppas att tabletterna verkar, så jag inte kommer ner till Nevis som ett vrak.

Time runs away. Now there are only five weeks left until we travel to NEVIS. If you consider that it has been more than 5 weeks since Christmas so you understand how quickly these weeks will go.

Soon it's time for planning ... what to take with us.... find summer clothes ... out and shop.

Rebecca, my cousin o I will soon meet to jointly carry out the planning of the trip ...

Today I was at the doctor and got some sleeping pills. I sleep very badly, or rather, I have very hard to fall asleep. Hope that the tablets vwill make me fall a sleep so I do not get down to Nevis as a wreck.


Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt