A new year..2013

Ett nytt år har börjat och med den nya löften !!! Vad är då mina löften?

Leva sundare... jag har varit lite slarvig under förra året
Träna regelbundet.... samma här.. slarvat under 2012
Dra ner på datoranvändandet på fritiden till max två kvällar/vecka och då räknar jag inte med spotify, eftersom all min musik ligger där. Vilket betyder att jag kommer bara att uppdatera min blog en gång i veckan
Meditera minst 30 min/dag
SPA = Lägga ansiktsmaskar/kroppsvård händer och fötter  minst två timmar/vecka
Läsa två böcker/månad. Alltså kan jag inte spela spel o.dyl. med mina vänner på Iphonen

A new year has begun and with the new facilities! What are my resolutions?

Living healthier ... I've been a bit sloppy in the last year

Exercise regularly .... same here .. botched in 2012

Pull down on computer use in leisure time to a maximum of two nights / week and then I do not expect Spotify, because all my music is there. Which means I will only update my blog once a week

Meditate least 30 min / day

SPA = Adding facial masks / body hands and feet at least two hours / week

Reading the two books / month. So I can not play games t with my friends on iPhone



Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt