New year/ My Dog

Nyårsafton firade jag och Vickan hos min kompis Anna. Skönt att fira på landert så man slipper alla fyverkerier. Vi åt en jättegod middag och drack en hel del champange... Mycket trevligt.
Den 3 januari körde jag till Göteborg. Jag skulle jobba en dag på den internationella hundutställningen, MY DOG och sen skulle jag ställa ut Vickan. Jag har ett rent helvete att köra  eftersom den stormade på västkusten. Det gällde att hålla hårt i ratten. Jag bodde hos min kusin och hade en trevlig helg. Vickan blev bästa tik, BIM och fick CACIB. Jag arbetade för en finsk domare och det var mycket roligt och trevligt....
Den senaste tiden har jag pratat på Skype med en karl från Göteborg som jag träffade förra året, men ansåg inte att jag hade tid över för att ha en date, så jag bjöd hem honom hit denna helg som gått. Han är trevlig, det måste jag erkänna.

Icelebrated New Year's Eve with my friend Anna. Nice to celebrate in the country so you do not have all the fireworks. We ate a delicious dinner and drank a lot of champagne ... Very nice.

On January 3, I drove to Gothenburg. I'd work a day at the International Dog Show, MY DOG, and then I set out Vicky. I have been a living hell to drive as it stormed on the West Coast. They had to hold on tight to the steering wheel. I stayed with my cousin and had a nice weekend. Vicky was best bitch, BOS and got CACIB. I worked for a Finnish judge, and it was very funny and nice ....

The last time I talked on Skype with a man from Gothenburg who I met last year, but did not think I had time to have a date, so I invited him here this weekend gone by. He's nice, I must admit.




 Vickan  groomed



 New year eve

 BOB , CACIB at My Dog


Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt