SÅ, nu skall här bloggas igen ...

Efter en tids uppehåll på bloggen pga. för mycket arbete och all ledig tid till hundarna, är jag tillbaka igen. Igår så gick jag i pension. Inte helt eftersom jag skall arbeta måndag och tisdag mellan kl 8-13, men nu skall jag se till att jag får lite tid åt mig själv. Igår efter jobbet körde jag ut till sommarstugan och skall stanna tills söndag eftermiddag. Ladda mina batterier. Så varje dag kommer jag att skriva här och berätta om diverse saker. Förmodligen kommer det att handla mest om hundar, böcker filmer och musik, eftersom det är mina främsta intressen.....

After a period of inactivity on the blog due. too much work and all my spare time to the dogs, I'm back again. Yesterday I went into retirement. Not fulltime, because I'm going to work on Monday and Tuesday between the hours of 8-13, but now I make sure I get some time to myself. Yesterday after work, I drove out to the cottage and will stay until Sunday afternoon. Charge my batteries. So every day I will write here and tell you about various things. Probably I ´ll write most about dogs, books, movies and music, because it's my main interests .....

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt