christmas

Så, nu har jag stickat färdigt alla mina julklappar och Tomten har delat ut dom, så nu kommer jag att få lite tid över för min blogg.
Igår var jag och firade julafton hos min son och barnbarnen. Min sons fru Fridas syskon, Oscar och Paula med respektive var också där, likaså Paulas svärföräldrar. Tomten hade slitsamt med alla paket.
Vi åt gott och efter det var barn och även min son tvungna att prova det nya trumsetet

So, now I have knitted finished all my Christmas gifts and Santa Claus has distributed them, so now I will have little time for my blog.

Yesterday I celebrated Christmas Eve with my son and grandchildren. My son's wife Frida's siblings, Oscar and Paula respectively were also there, as well as Paula's in-laws. Santa Claus had hard work to all packages.

We ate well and after that my grandchildren  and even my son had to try the new drum kit'
Christmas tree

 My son make some "glögg"




 Santa Claus




Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt