Tiden bara springer ifrån mig

Jag trodde att jag skulle få tid över till mig själv, när jag gick ner i arbetstid ( pensionerade mig), men inte. Jag tycker att jag inte är ledig något. Det är hela tiden något som måste göra.... hundarna tar alldeles för mycket tid, så jag måste lämna valpen till min kompis, som är delägare till den. Vickan skall jag be ett pensionärspar, som brukar gå en runda med henne på söndagar, att hjälpa mig med henne.
Min bil har jag kvaddat, så det är bara skrot. Jag blev påkörd bakifrån av en stor jeep och min lila bil  klarade inte detta. Jag själv var totalt oskadd..... ingen skråma eller ont någonstans. Jag hade min skyddsängel bredvid mig. Hunden var i baksätet och hade säkerhetsbälte på och var lita oskadd som jag..... Jag skall försöka få tid över för bloggen.
På fredag reser jag till Stockholm. Det är årets höjdpunkt inom hundutställning. Det vär svensk vinnarutställningen och jag skall arbeta för en japansk domare. Jag skall bo på Rica talk hotell, som ligger direkt på mässområdet..... riktigt skönt

I thought I would make time for myself, when I went downinthe workingtime (retired me), but  not. I think that I am not free at all. There is always something that I have to do .... dogs taking far too much time, so I have to leave the puppy to my friend, who is a partner to it. Vicky, I will ask a retired couple, who usually go a round with her ​​on Sundays, to help me with her.

My car I wrecked, so just scrap. I was hit from behind by a big jeep and my small car did not do this. I myself was totally unhurt ..... no scratch or hurt anywhere. I had my guardian angel beside me. The dog was in the back seat and had the seat belt on and was unhurt trust like me.
This weekend I´ll go to Stockholm. It´s the Winner show ( Swedish- Winner) I´ll be working for a judge from Japan.

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt