En underbar dag

Som började med molnigt väder och fram mot middagstid sol, men inte vansinnigt varmt. Jag kunde idag ligga lite i solen! Det var mycket folk från kryssningsfartyget på stranden...många tyskar som drack lite för mycket rumpunch..
Randy stängde kl fyra, sen åkte vi upp till Sunshines ex- frus hus och åtvlite skinka, potatismos och ett glas rosé . Hon har precis sålt sitt hus....och ...vilken utsikt!! Hemma igen och smuttar på ett glas glögg, som jag gjort. Tog givetvis med mig kryddor hemifrån så jag skulle kunna göra glögg....riktigt god...spetsad med inhemsk mörk rom.



Personalen på Lime






Någon låg och snarkade bakom min rygg !

Hemma hos Sunshines x-fru



Nere på piren. Randy hämtar sprit från st. Kitts till lime bar inför morgondagen ....

Vägen ner till stranden









Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt