Juldagsmorgon

En lugn morgon...allt är stängt utom Lime Beach bar. Två kryssningsfartyg ligger inne i Basseterre och några passagerare tar en tripp till Nevis och lunch här...
Igår var det en sk. vanlig dag och en gäng kom hit och tog några öl...bl.a. Min polis från tidigare foto. Efter ett par öl demonstrerade han för sina kompisar hur man övermannar en person med gevär....ganska underhållande att se :) ....
Randy skjutsade mig hem vid 9- tiden. La mig för att läsa lite, men strömmen gick. Tror att jag somnade efter 5 min. Jag är trött trött trött......de närmaste dagarna kommer jag att lägga mig tidigt och se till att jag får 9 timmars söm ...kroppen behöver det... 
Som vanligt har jag fått ett mindre utbrott av bältros igen.... Solen får det att blomma upp, men jag har medicin med mig, så ingen fara ..och det gör mindre o mindre ont för varje gång jag får det.
Funderar på att åka till St. Kitts imorgon och titta på karnevalen .


Chochlate  







Min "julklänning" alla ville ha den...killarna också, så det kunde sy om den till en skjorta ...!!

Polisen...troligen kommit från gymmet , för senare dök han upp igen i andra kläder

Här i blått linne och demonstrerar ...hur man övermannar bovarna

Comments

Popular posts from this blog

Skåne runt